אבטחת תוכנה

הגן על קוד התוכנה שלך ושפר ביצועיה!

צוות Maroms פיתח סדרת מתודות אשר מספקות מעטפת הגנה לקבצי תוכניות כנגד פיצוח קוד המקור שלהם, חילוץ משאביהם או שינוי חלקים בהם. כחלק מעקרון היסוד, מתודות אלו דואגות לשמור על יעילות בזמן ביצוע הקוד, הפחתה משמעותית (30% עד לכ-85%) בגודלו של הקובץ וכמובן - רובד הגנה מתקדם מפני Debugging וביצוע Dumping תקין מהזכרון לקבציכם. הרעיון מיושם על Executable (כגון קבצי: exe;ocx;dll;scr וכדומה) שנכתבו במגוון שפות תכנות: מ-Assembly ועד ל-NET 5.0. מבית Microsoft, ובכל תצורה: x86/x64.

ביצועים משופרים ללא מגרעות
ביצועים ללא פשרות. דחוס היטב ומוצפן, התוצר הסופי פותר את צוואר הבקבוק של אמצעי האחסון ופועל באופן מהיר ויעיל יותר.
תאימות לכל מערכות ההפעלה. קבצי ה-Executable שומרים על תכונותיהם, ולכן גם על התאימות למערכות אליהן יועדו, כולל WINE תחת Linux.
תוכן מעורפל ומוצפן היטב
אתגר חדש ב-Reverse Engineering. קוד מורכב יותר, תוכן מטושטש ואי-יכולת לחלץ משאבים. זהו סופם המר של עורכי Executable רבים המאפשרים לכל גורם לערוך את קבציך, לצפות בתוכנם הפנימי ולשנות בהם חלקים ללא היתר חוקי. בנוסף לזאת, וירוסים המדביקים קבצים מסוגים אלו לא יוכלו יותר "להתלבש" על קבציך ולהדביק מחשבים אחרים. באופן מעשי, כל ניסיון לבצע שינוי בקבציך ימנע מהם לתפקד כראוי ויגרור שגיאות רבות. חבל על המאמץ; לדוגמה.


רווחי וכדאי מכל בחינה
משתלם על-פי כל אמת מידה אפשרית. התהליך המורכב אינו מסתכם אך ורק ביצירת מעטפת בעלת רובד הגנתי. אחת הסיבות העיקריות לשימוש בסדרת המתודות שלנו היא התוצר הסופי, שגודלו נע בין 15% לכ-70% מגודלו המקורי של קובץ ה-Executable. היתרון הבולט שבדבר הוא מוביליות יעילה יותר של הקובץ - נפחו מופחת וניתן למקמו בכונן הקשיח או באתר מבלי לדאוג לשטח אחסון נוסף. כמו כן, הזמן שיידרש לזיכרון הראשי של המחשב (RAM) לעבד ולתרגם את הקובץ הוא נמוך יותר.
עדכונים בעת הצורך והרחבות
זה לא נגמר כאן. באפשרותך להרחיב את תפעולם של קבציך ואף לאלץ משתמשים להקיש סיסמה טרם יוכלו להפעילם. הכל נתון לשליטתך הבלעדית!
עדכונים מסביב לשעון. בכל פעם בה אנו מחדשים את אחת משיטותנו, אנו דואגים לעדכן את הלקוחות וקובציהם למען אבטחה מקסימלית ועדכניות.


מבנה הקובץ לפני התהליך

ראש הקובץ

קוד ראשי

מידע ונתונים

משאבים

מבנה הקובץ לאחר התהליך

ראש הקובץ - מוצפן

קוד ראשי - דחוס

מידע ונתונים - מוצפנים

משאבים - דחוסים

מנוע הפעלה וקישור



קישור קבצים נוספים
ניתן גם לקשר קבצים נוספים. אם בתוכנית שלכם קיימים קובצי ספרייה נוספים שתרצה לצרף למודל אחד, תוכלו לבצע זאת על-ידי צירופם ל-Executable הראשי ולחלצם לזיכרון ו/או לכונן הקשיח. באופן זהה, ניתן לצרף כל סוג קובץ ולחלצו לכל נתיב במערכת ההפעלה אשר מוגדר כמשתנה גלובלי. לדוגמה, ניתן לצרף קובץ תמונה בפורמט JPEG אשר יחולץ במהלך הפעלת הקובץ לשולחן העבודה של המשתמש.
פתרון מקיף וחסר תקדים
זה רק יכול לתרום. ניתן לראות בבירור כי יישום סדרת המתודות שלנו עשוי רק להועיל לתוכניות שלך, בין אם תכננת אפריורית להגן עליהן ובין אם לא. אל כל מרכיב בתהליך מתלווים יתרונות רבים שהונדסו בקפידה רבה. בנוסף, על-מנת לבלום ניסיונות לפיצוח המנוע, איננו מפרסמים את השיטות שפיתחנו כך שאנו נדרשים לעדכן את המנוע לעתים רחוקות בלבד ולמטרות בנאליות, תיקונים או שיפורים בלבד.