בניית אתרים נגישים, מעוצבים וקידומם במנועי החיפוש

בניית אתרים, עיצוב אתרים וקידומם ברשת

בניית אתרים
בניית אתרים היא אומנות לכל דבר; היא מורכבת ממספר אלמנטים בסיסיים בהם נמנים הצורה, הסגנון והצבעים. אך מעבר לזאת, בניית אתרים במובן המהותי היא יכולת התאמה בין ספק ללקוח, תרגום דרישותיו המילוליות לקוד וליכוד כל החלקים ליחידה אחת - ממש כמו שצייר מביע רגשותיו ומחשבותיו דרך ציור. אנו בונים אתרים מכל הסוגים: אתרי תדמית, מכירות, מגזינים, גלריות, תוכן כבד (כגון: וידאו) ועוד רעיונות רבים, תוך התמקדות במכלול הפרטים.

חדשנות יצירתית
אתרי Web 2.0ווב 2.0 - הדור הבא. מייצג פלטפורמה טכנולוגית ליצירה ושיתוף של תכנים על-ידי הגולשים באתר. מתלווה עם שימוש נרחב ב-Ajax.
עיצוב אתריםעיצוב גרפי עדכני. עיצוב וליטוש צורתו הויזואלית של האתר בהתאם לרעיון המרכזי שמאחורי האתר ולדרישות הלקוח והעדפותיו.
תוכן נהיר, מאורגן וענייני
דגש על תוכנו המילולי של האתר. תוכן מסוגנן, קולע ומתומצת משקף רבות את התכלית אותה הוא מתיימר לשרת. אנו דואגים לביצוע הגהה וניסוח בשיתוף פעולה מלא מול הלקוח, שעל-פיו יישק דבר. בדרך זו, אנו יכולים להבטיח כי הלקוח יעביר בצורה מוצלחת את המסר שלו במקביל לממשק תפעולי ועיצוב מעודן שישולבו באתרו. בנוסף, אנו מסייעים ללקוח במידת הצורך לסקור את הרעיון מן המסד ועד הטפחות - בצורה יסודית אשר תבטיח את חשיפתו המלאה ללא דופי.


הפקת תועלת מירבית
דין האתר כבבואה לרעיון שמאחוריו; ולאו דווקא התקציב. אנו סבורים כי על-מנת להקים אתר מוצלח, הרעיון קודם לתקציב. גם אם התקציב אינו בסדר גודל כמקובל בשוק, אין הדבר מונע להפיק את המקסימום מן הרעיון ולקדם את האתר לרמה הגבוהה ביותר אליה יוכל לשאוף, בהתאם לרעיון ובהתבסס עליו בלבד. יתר על כן, לעיתים קרובות הלקוח זקוק לאתר מינימלי אשר תוכנו קולע למטרה יותר מאשר אתר קולוסלי ומנופח אשר ישרת לא יותר מאשר את תיק-העבודות של יוצרו.
קידום אתרים ברשת - SEO
קידום אתריםהגהה ובחירת מילות מפתח. נוהל בחירת מילות מפתח מונחות על-מנת להזניק את דירוגו של האתר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש הנפוצים.
פרסום אתריםפרסום נרחב ויסודי. שיבוץ כמה שיותר מקורות שונים המכוונים אל אתר הלקוח, החלפת קישורים הדדית וטכניקות רבות נוספות ללא הוצאות מיותרות.


אתרים ולקוחות אחרונים
thבקרוב טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט.
thבקרוב טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט.
התאמה לכל סוגי הדפדפנים
לא להפסיד אף לקוח. אנו מקפידים על נוהל עבודה מדויק ובתקנים בינלאומיים המבטיחים מראה וחווית שימוש זהים בכל דפדפן קיים. נוסף על כך, טרם גימור האתר מתבצעות בדיקות רבות במכלול הדפדפנים ותחת מערכות ההפעלה השונות בשוק למען אחידות. כמפורט בעקרונות היסוד שלנו, אנו דואגים לייעול ואופטימיזציית קוד האתר לטובת זמן תגובה מהיר, תאימות מירבית למנועי-החיפוש הנפוצים ברשת וצריכת משאבי שרת ולקוח נמוכה מהרגיל.