לוגו
שונותתוכנות והתקניםחומרה וגאדג'טיםעולם המשחקיםיישומים ועזריםפרטיות ואבטחהמערכות הפעלה
SRWare Iron - דפדפן עם דגש על אבטחה ופרטיות
נוסף תחת תוכנות והתקנים לפני 123 ימים    2 תגובות

Iron מבית SRWare הוא דפדפן חדשני שמבוסס על הקוד הפתוח של פרויקט Chromium, עליו מבוסס גם דפדפן Chrome של Google. להבדיל ממנו, Iron פותח מתוך הצורך להציע דפדפן אמין יותר שמשודרג בדגש על אבטחה ופרטיות. Iron מציע את אותן התכונות שבדפדפן Chrome אך, הוסרו ממנו כלי מעקב ודיווחים של Google אשר פוגעים, לדברי המפתחים, בפרטיותו ואבטחתו של משתמש הקצה.

אפריל1
עשרים הסרטונים המפורסמים ביותר ב-YouTube
נוסף תחת שונות לפני 793 ימים    2 תגובות

מזה זמן רב שהאינטרנט הפך למקום בלתי נפרד מחיינו ואנו מוצאים את עצמנו גולשים בו לפחות שעה אחת ביום. אין פלא שכך הן העובדות, הרי לסביבת הרשת העולמית אין-ספור תכנים ומאפיינים שהופכים אותה למקום היחידי בו אפשר לעשות כמעט הכל. אחת מן הפעילויות היותר פופולריות היא צפייה בסרטונים, בעיקר בכאלו שמשעשעים בצורה כזאת או אחרת. מאז קם לו שירות הוידאו YouTube החל כל העולם לשתף סרטונים מכל סוג אפשרי ונכון לעתה הוא הנפוץ ביותר והפייווריט של כולם. סרטונים שכיום נחשבים למפורסמים ומוצלחים לא היו מגיעים למעמד הזה בלעדיו וספק אם היו זוכים לכמות עצומה של תגובות, שרק ב-YouTube יודעים לתת. בכתבה זו תזכו לצפות ב-20 הסרטונים הפופולריים ביותר בעולם.

מאי31
Windows Update עושה לכם בעיות? כך תפתרו אותן
נוסף תחת מערכות הפעלה לפני 800 ימים    2 תגובות

חווים בעיות עם מערכת העדכונים האוטומטיים של Windows? במיוחד בשבילכם פיתחה Microsoft Fix It, קבוצת התיקונים האוטומטיים של מוצרי Microsoft, את התיקון האוטומטי שידאג לפתור לכם את התקלות.

מאי24
OpenHebrew - קבוצת התרגום החדשה ל-iPhone
נוסף תחת חומרה וגאדג'טים לפני 801 ימים    3 תגובות

לאחר שקבוצת HebDev הפסיקה את פיתוח תוכנת התרגום החינמית שלהם למכשיר ה-iPhone והשאירה את הקהילה העברית ללא שום פתרון חופשי מתשלום, הגיחה לה קבוצה נוספת שמטרתה להחיות את העבר ולספק את הנדרש ללא כל עלות.

מאי23
Activision ו-Blizzard חושפים: משחק המירוצים החדש Blur
נוסף תחת עולם המשחקים לפני 802 ימים    5 תגובות

משחקי Need For Speed מוכרים לכולם ומאז ומתמיד היו לכותרי המירוצים הפופולריים ביותר. רבים ניסו ועדיין מנסים להתעלות על רמתם וליצור חווית נהיגה אינטנסיבית וריאליסטית ככל שאפשר, אך לא כולם מצליחים ובצדק. לאחר ניסיונות כושלים של חברות שונות ולא מועטות, האם יש עוד טעם לצפות לשינוי? אכן כן, כך מבשרת Activision Blizzard, אחת מחברות המשחקים המצליחות ביותר, ומציינת כי Blur, משחק המירוצים החדש והחדיש ישכיח מכם את כל מה שחוויתם עד כה.

מאי22
הגנו על ההחסן הנייד שלכם בעזרת USB WriteProtector
נוסף תחת יישומים ועזרים לפני 802 ימים    12 תגובות

זו כבר תקופה ארוכה שזכרונות ניידים הופכים למוצר הכרחי כפתרון האחסון המהיר והקליל ביותר. גודלו הקטן ומשקלו הקל הם המאפיינים העיקריים של הדיסקון ולכן הוא גם פופולרי מאוד, אך בכל דבר טוב יש גם טיפת חסרון. אם לא ידעתם זאת, מרבית וירוסי המחשב מגיעים מזכרונות ניידים ולכן יש לנקוט צעדים בטיחותיים לפני השימוש בהם. כאן נכנסת לתמונה התוכנה USB WriteProtector; תוכנה חינמית שמסוגלת לחסום את פעולת הכתיבה להתקן ה-USB במטרה למנוע העתקה, הדבקה ויצירת קבצים חדשים בתוכו.

מאי22
מערכות הרפואה נופלות קורבן לתולעת ה-Conficker
נוסף תחת פרטיות ואבטחה לפני 821 ימים    תגובה אחת

תולעת ה-Conficker שיבשה מעל ל-300 מכשירי רפואה, ביניהם גם מערכות אמ.אר.איי, כך דווח באתר Chron. זה לא מפתיע שבתי-חולים נעזרים במערכת ההפעלה Windows ואף די נפוץ, אך אירוני שוירוס וירטואלי יכול גם הוא להשפיע על בריאותנו.

מאי3
היי! לצערנו, הבלוג ירד מהאוויר.
זהו האינדקס בלבד. אולי בעתיד נחזור...